مصطفی امیرخانی

شش سيگما و تحليل آماري و منحني نرمال

... رنگ ، ... وقتی رنگها به صدا در می‌آیند

... آدم یه مواقعی ذهنش تراوش می‌کنه ... افکاری سراغ آدم می‌آد ... که میتونه یه نظریه جدید ... یه تز سیاسی جدید ... یه حرف جدیدی زده  باشه ... ولی زود از یاد آدم می‌ره ... مخصوصاً وقتی خوابیدی و صبح بیدارشدی ... انگار افکارت مثل یه خواب یا یه رویا بوده ... به این خلاقیت میگن ... طوفان مغزی ... و اگر همون موقع یادداشت نشن ... دیگه سراغ آدم نمی‌آن.

لطفاً جهت خواندن باقی مطلب به ادامه رجوع فرمایید.  با تشکر


... دیروز جمعه ای ... تو فکرم یه لحظه رسید که ... با این رنگها چه کارهایی که نمیشه کرد ... مثلاً اگر رنگ سبز یا قرمز مد بشه ... چه انقلابی تو کار و کاسبی میشه کرد... مثلاً مردم میرن مغازه ... پفک نمکی و چیپس سبز می‌خرن ... ناخودآگاه سراغ ... بسته های سبز رنگ ... جعبه های سبز رنگ میرن ... می‌دونید اگه این رنگها معنی دار بشن چه غوغایی میشه ... .

حالا حتماً که نباید لباس و تی شرت سبز باشه ... یا خیلی افراطی تر ... مچ بند سبز به دست ببندن ... همون که آدم تو فکر رنگ سبز باشه ... لباس تو خونه  ... آدامس و شکلات ... بستنی ... و ... خیلی از چیزا میتونه ... کار و کاسبی پر رونقی رو راه بندازه ....

البته بد هم نیست یه نوع زرنگیه ... استفاده از موقعیت و احساسات ... خودش میتونه یه انگیزه باشه ... یه کار خلاق و سود آور... تا بعد ...

نویسنده : مصطفی امیرخانی : ٩:٥۳ ‎ق.ظ ; شنبه ٢٠ تیر ۱۳۸۸
Comments پيام هاي ديگران ()      لینک دائم